Hurra – vi har fået åbnet stien for ryttere! Skrevet af webmaster Nyhed januar 28, 2016 Stien mellem Møllevej, Hundslev og Asseballe St. er åbnet for ryttere. Fodgænger/cyklister/stavgang m.v. motionere stadig – måske skal vi lave en fælles – tur? HUSK: LANDSBY”FEST” DEN 10.SEPT..2016 Del på Facebook InfoLand nyhederLokalKæmpe tak til Monica og Claus ...Sankt Hans 2026NU kan forandringen starteSottrupskov er årets landsby ...KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...